Stress, stress, stress.


idag har jag stressat mig genom dagen, vilket jag egentligen inte behövde men gjorde ändå, som vanligt.

Efter jobbet åkte jag direkt till gymmet, var där ett bra tag innan jag åkte hem igen för att fixa lite i badrummet, diska och dammsuga, hann även med att pussa lite på min miiicke ♥ skulle sen iväg för att handla men slutade med att jag blev kvar hos mamma och pappa till halv 8. Hjälpte till att koppla ihop deras datorn och fixade med internet, så lite tekniska är jag allt ändå, haha!
åkte sen till maxi för att handla lite fort, sen skynda mig hem för att fixa mat. skulle även hämta mitt paket som kommit till maxi idag, men när jag stog i kön till informationen så döör naturligtvis min telefon där koden man ska ange fanns, typiskt! så får gå dit imorgon och hämta ut de istället :)

Nu har vi kollat på tvn, men för tillfället är det ingenting bra att se.. typiskt de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0