Borta bra men hemma bäst.


Nu är vi hemma från värmen och paradiset. Flyget landade klockan 19 på arlanda i tisdagskväll.. dock har jag redan kommit in i vardagen och det känns som jag inte ens varit borta. Men det har varit 2 heeeelt underbara veckor i egypten med min älskling.
Massa massa solninHg, en tripp till kairo för att kolla pyramiderna och rida kamel, endel shopping och massa mys! lovely!
Igår var jag ledig från jobbet så de blev att fixa massa här hemma. Ta bort alla julgrejer tex som vi inte gjorde innan vi åkt, sen var vi och handlade för kylen var nämligen tom när vi kom hem eftersom vi tömt den innan vi åkte.
Sen på eftermiddagen kom mamma, pappa, marcus och linda på lite fika så visade vi massa bilder och pratade om resan. sååå jag har längtat efter min mamma och pappa, helt sjukt! Har velat ringa de varenda dag, men de kunde jag inte.. har aldrig borta så länge från mina päron.

Idag var de back to work, riiiiktigt kul att få träffa endel av de som jag inte sett sen innan jul. Annars var sig allt likt. Dock var de så skönt att komma hem och älsklingen var här! & så kommer de altid vara nu, inge mera norge! Hallelulja.
Nu blir det att krypa ner i soffan med älsk och mysa.

Saknar alla min tjejor som jag inte heller sett på länge.. men i helgen hoppas jag få se de :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner inte dig, men på alla bilder så ser det ut som att du har en så fin hy, riktigt strålande och fräsch hy. :)

2009-01-15 @ 21:38:36
Postat av: Michaela

Heej darling :D tack för igår !! pusspusss

2009-01-18 @ 22:43:53
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0