Fredag,

Fredag och veckans sista arbetsdag, som var min andra jobbdag denna vecka. hehe! Blev mycket mycket skratt på jobbet idag. Emelie är bra rolig ibland, de går inte att hålla sig för skratt, haha! Men de är skönt, för de får tiden att gå fort! På två-rasten blev de fika-firning för niclas som fyllde 35 förra onsdagen.
Direkt efter jobbet blev jag upphämtad av micke och vi styrde mot karlstad ihopp om att hitta något till helgen.. efter många om och men hittade jag tillslut något att ha på mig imorgon, och tack gud för de! :)

Nu har vi precis kollat på Let´s dance (Hoppas Kitty åker ut, hoppas hoppas hoppas) Och nu blir de film, &  massa massa myspys! LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0