in lust we trust


Jag är så trött, så trött på allt skitsnack som går helatiden. kan inte alla bara sköta sitt eget så blir de bra? hur orkar man lägga så mycket energi på att störa sig på andra och gå och klaga när man själv gör samma sak? herregud! så nu fick jag ut mig det :) hehe.

Idag har det jobbats, halv 7 till 3. På lunchen var jag hem till mimmi för att lämna hennes telefon som jag tog med och lagade åt henne :) fick träffa lilla sötvovven också. mmh!
Efter jobbet blev det träningen. ääääntligen! de var skönt vill jag lova. men när jag var klar märkte jag att jag hade låst in min nyckel till låset i skåpet så det var bara att ringa efter älsklingen som fick komma med extranyckeln. bra snäll den där! så när vi kom hem var det jag som fick stå för maten, och de gör jag så gäärna! älskar att laga mat till micke, haha!
Nu har vi precis haft ett städryck och ska nu kolla på shear genius och mysa. 

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0