is my head still on?


Har inte direkt hänt något speciellt intressant idag. Har legat i soffan och degat mest hela dagen, sen tog vi tag i tvätten och åkte iväg och hyrde film. The love guru och Batman the dark knight, har dock inte kollat på Batman än.. de får bli efter handbollen.
Sen var vi duktiga och åkte iväg för att handla.. sen var jag lite extra ambitiös och lagade en köttfärssoppa åt min lilla prins, som verkade uppskattas. så de får nog bli flera gånger.

Vet inte om jag känner mig frisk eller sjuk just nu.. vissa stunder är jag jättehängig och känner mig varm medan jag anra stunder känner mig skitpigg och skulle kunna springa maraton! fy för de! Men imorgon ska jag nog pallra mig iväg, för efter jobbet blir de kd och sen let´s dance mys med baby!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska jobba o sälja hälsobajs o strumpor haha, men vafan i spanien liksom ! :)

Men vi måste ju ses ja kommer hem i helgen så ja kanske hänger me er ut ! =) Pusspusss

2009-01-22 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0