Lyckat!


Gårdagen var såå lyckad! åkte upp till salongen där wiklund och emma var och gjorde sg iordning.. emma var snäll och klippte luggen på mig, sen åkte jag hem till mamma & pappa på en drink. Vid halv 7 skjutsade Linda bort oss till Saras 20 årsfest!
De blev mycket sång och dans och massa skratt! Precis så som det ska vara. Men det bästa av allt var att nästan alla tjejer var samlade, det händer inte varje dag längre, tyvärr.
sen blev det mastis en svänga.. träffade emelie där som var lika taggad som alltid, haha! Sen tog vi oss en taxi hem, jag och min fina.

Dagen idag har varit lugn. Låg kvar i sängen länge idag, kollade på körslaget sen knallade vi hem till mamma och pappa för att hämta bilen och fika. men istället för fika blev det skräpmat som de bjöd på. Sen åkte vi till maxi och handlade lite.
Nu har älsklingen ganska nyss vaknat till liv igen efter sin powernap, och jag har nyss städat lite.

Tack för en underbart trevlig kväll igår alla! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0