Made in sweden


Sitter just nu i soffan med min gos och kollar på Made in sweden. Tycker nog de är ett ganska så konstigt program, men får väl hålla micke sällsis till de. haha!
 
Nu börjar jag bli riktigt trött på att bara ligga hemma. Blev så rastlös förut så sprang runt och städade och packade upp alla grejer vi fick efter mormor, och de var inte en grej kan jag lova. Sen var baby iväg och köpte mat åt oss som vi gluffsade i oss framför tvn, skönt att slippa laga mat ibland. Sen gjorde jag ljusa slingor.. men eftersom jag hade sån utväxt efter resan och håret blekts så, så blev de ganska så ljust i botten och ganska så ljusbrunt/orange. Men ska använda sliverschampoot nu och sen blir de entill slingning så får vi se hur de ser ut.

Nu ska jag se vIdare på tvn. Heeejrå :)


Kommentarer
Postat av: mimmi

härligt, du har hittat tillbax till tangentbordet lilla smulan ;)

2009-01-21 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0