Put the sun back

Sjuk även idag.. känner mig dock värre idag än igår, + att inatt jag har drömt otäcka drömmar så jag har vaknat helatiden! fy för såna, de gillas inte. vaknade vid 5 imorse, men som tur var så lyckades jag somna om en stund till.
Ligger just nu nerbäddad i soffan under mitt varma goa täcka, och min älskling sitter bredvid mig och räknar matte.
De får bli en riktigt lugn dag idag.. men om jag känner mig rätt så kommer jag bli sådär sjukt rastlös sen. blah!

Men nu ska jag kolla på top model iallafall, ciao :D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg :)

Spana gärna in min och lämna en trevlig kommentar :) skulle uppskattas när jag är hemma och är sjuk idag :(

2009-01-21 @ 10:20:22
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0