vakna med the voice


Fortsätter att vara sjuk, fortsätter att drömma konstiga drömmar. fy! Idag klev jag upp tidigt, orkade inte ligga kvar i sängen, så nu ligger jag i soffan och huttrar till vakna med the voice.
 Idag mår jag iallafall bättre än igår, men halsonten sitter i.. men imorgon är det jag som går iväg till jobbet, för nu är jag trött på att ligga hemma! :)

Igår ringde Sanna, så nu är de bokat för tatuering på onsdag, äntligen! Så efter jobbet bär de av mot karlstad.
Förra veckan var baby snäll och ringde till sjukhuset åt mig, så nu har jag fått en tid där den 2e januari för att ta lite prover.. få se vad de är som är fel, om de är som jag tror eller inte, fast de brukar de aldrig vara :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0