dagen mitt i veckan

Bloggen är inte mitt största prio just nu såhär i semestertider, men nu ska jag ge mig på ett försök.

I måndags styrde vi bilarna mot skärgården vid halv 8 tiden för lite mys.. men först möttes vi upp på maxi för att inhandla lite gottit. Tack tjejer för en myskväll i de härliga sommarvädret.
O igår tog mimmi tillfället i akta att bjuda hem oss på räkor, vin och annat gottit. mumma! de gjorde du bra musen. De blev jag, mimmi, kim, sanna och sen kom amanda som hade varit och jobba.
Se började himlen bli helt mörk så vi knallade hem innan regnet kom (som heller aldrig kom)

Idag har jag passat på att städat här hemma.. rensat i gästrummet där vi bara slängt in grejer vi inte riktigt vetat vart vi skulle ställa. hehe, man känner sig smart då att få undan alla fort, men de är fan inte kul att plocka ordning på allt sen.



saknar min älskling som är på jobbet nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0