Fredag

usch, kollade precis ut och märkte att de regnade, typiskt! Varför just idag när vi ska ha grillmys här hemma? & när vi har satt upp poolen och fyllt den med vatten så den är färdig när Jeppe kommet hit sen (hans födelsedagspresent) typiskt, typiskt, typiskt.
Men ingen ide att hänga läp för de.  vi kommer få de så mysigt ändå. Plus att de kanske inte regnar då :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och örjan hjälptes åt lite med poolen imorse, sen kollade jag på tv och fixade lite här hemma. Sen tog jag med mig lilla asta och drag hem till mamma och pappa en svänga :)
Nu ligger jag och astrid i soffan och kollar på americas best dance crew, fyfan vad grymma de är!

Hoppas ni får en trevlig fredag, för de kommer jag få :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0