Gårdagen

åh, gårdagen blev så lyckad! först var vi hos marcus och linda. en efter en åkte de hem därifrån och tillslut var det bara jag, emma, mamma, pappa, eva-lena, jan, ingmar, jill och marcus och linda kvar. de var jäättetrevligt. vi  pratade om alla saker man gjort som "ung", haha. när man gömde cider för föräldrarna, snodde sprit från de och alla sånadära saker.
sen runt halv 11 tog jag coh emma en taxi ner till sara där de satt endel folk och förfestade. & min lilla wiklund var där, den partypinglan.

Mastis är inte riktigt min grej, så jag kan väl inte direkt säga att jag hade kul där.. Jag & mimmi tog iallafall en taxi hem vid1, och de var skönt så man slapp gå :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var verkligen en trevlig kväll igår:)) men jag håller med, det hade nog varit trevligare om vi suttit kvar hos Linda och Marcus hela kvällen:)))

2009-03-01 @ 16:53:49
URL: http://emmathereselarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0