Lördag

de blev verkligen rätt person(er) som vann Let´s dance igår! så grattis till de :)
Mysigt med after work igår med alla tjejerna, synd att wiklund jobbade bara,.. inte varje dag nuförtiden som alla kan ses samtidigt, så de var kul. Sen åkte vi till maxi, sen vidare till emma. Jäättefin lägenhet hade hon, hade inte sett den innan.. men jättemysig :)

idag vaknade jag tidigt, tidigt. Efter ett tags vridning och vändning i sägen klev jag upp och gjorde frukost åt min snutt som skulle iväg på högskoleprovet 20 över 8. Efter de har jag städat hela lägenheten, så när jag var klar med de runt 12 började jag med maten så den skulle vara klar när micke kom hem.
ikväll ska vi på 50år-kalas hos micke faster, trevligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0