omg

herregud, nu var det allt bra längesen jag skrev här! tiden räcker inte riktigt till om man säger så.

helgen som varit var vi i säfsen. åkte på torsdag eftermiddag och kom hem på söndagen. vill såå gärna tillbaka! så underbart att få åka i backarna med all snö och underbart sällskap!
När jag kom hem fick jag reda på att kim hade varit på sjukan.. så på måndagen åkte jag, emma, wiklund och malin till maxi för att handla lite "krya-på-dig-gottit" & det verkade uppskattas av våran lilla sjukling (som nu mår mycket bättre)

i tisdags var mamma och pappa här och hjälpte oss med lite saker och fikade, och igår jobbade jag till sex sen kom macke och hämtade upp oss och de blev våfflor hos carina :)

Nu har vi precis städat undan lite i källaren och plockat upp lite på vinden. Känns skönt att få undan lite saker. Förut var vi och kollade på lite bilar, och sen maxi för att handla så nu finns det lite i kylen igen :)
Ska lägga mig i soffan nu för de tycker jag faktiskt att jag är värd efter denna vecka. Halkade i trappan i förrgår så har ont i revbenen och höften, inte kul vill jag lova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0