timo räisänen

åh, hans nya skiva är så underbar! lyssnar på den om och om igen på jobbet, men tröttnar aldrig!

vaknade tidigt imorse som alltid på helger, tröttsamt. har varit på maxi och handlat lite småsaker som vi behövde och tänkte snart väcka micke så vi ska äta frulle. vid 12 ska jag möta tjejerna nere på stan för en stadsrunda och fika. lovely! Petra är hemma i helgen också.. år och dar sen jag träffade henne nu! eller ja, träffade henne en sväng igår men det räknas inte :)

Vid 3 ska vi hem till mickes mormor och morfar på kalas för hans morbror fyller år, sen vid halv 7 ska vi till mamma och pappa. full rulle idag, så de är dags att jag börjar göra mig iordning nu för vet icke om jag hinner hem något imellan alla ställen.

Ciao :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0