I tried to be chill but your so hot that I melted..

Gårdagen blev precis så bra som jag trodde. Massa god mat och underbart sällskap. finns inte mycket mer för att de ska bli en trevlig kväll med mina tjejer :)

Idag har de vara en hektiskt dag. Först jobb, blev lite övertid idag.. sen ner på stan för att fixa med mamma present tll morsdag. Gick sen hem till marcus och linda för att ta en promenad med molly! ville träffa pappa en sväng, men han var hos min kusin och hjälpte de med taket.. så jag knallade dit istället och fick då fika på köpet, najs najs!

Nu ligger jag i soffan, nerbäddad, och kollar på desperate som jag spelade in från igår och har jordens magont..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0