Long time nothing new


Ibland önskar jag att man hade makt. Att de fanns vissa saker man kunde påverka.. men endel saker kommer aldrig gå att styra, tyvärr. Tänk om jag vore övernaturlig, och kunde fixa de saker som var fel/dåliga. Jag önskar så att jag kunde påverka och hjälpa dig mer än jag gjorde..

Just nu är jag vid den punkten i livet då jag tänker sjukt mycket, på allt, både gott och ont. men på något stt känns de skönt, inget jag mår dåligt över.
Jag vill framåt, framåt framåt samtidigt som jag är rädd. vart är jag om 5 år? Men ändå så är jag övertygad om att vad jag än gör om 5 år så är jag lyckligast i världen! Bara jag får ha alla mina underbaringar runt mig som betyder allt så kan ingenting gå fel. ♥




  du är saknad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0