En kär vän


underbart väder idag! Har hunnit med en massa massa saker. vaknade tidigt imorse, trots utgången igår, tog mig en skön morgonpromenad. när älsklingen hade vaknat gick vi ut och städade bilen och fixade med däcken. När de var gjort åkte vi iväg och tvättade den och tog en skärgårdssväng! :)

De blev även en lång skärgårdspromenad nu på eftermiddagen.. & vem kommer spingandes bredvid mig om inte självaste JOHANNA BERG! åh, jag blev så glad över att se henne så mitt hjärta gjorde volter! De blir alldeles för sällan man ses nuförtiden. Vore underbart om alla från gamla klassen kunde ses snart och umgås som på den "gamla goda tiden" :)


igår hade jag somsagt en hel drös med underbara tjejer här! De blev singstar, vin och massa sång/dans. Gled sedan ner till mastis, där de tyvärr inte är roligt längre.. så med onda fötter traskade vi hem till Malin där micke, danne och jonas spelade tv-spel.  Som tur var var jonas så snäll och skjutsade hem oss så jag slapp gå med mina onda fötter :)

 

Nu ska jag fixa lite här hemma och kolla lite gossip!

 

PUSS <3

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var sa himla kul att se dig i sondas! Trodde nastan inte jag skulle hinna i fatt dig :P Far verkligen ta och forsoka organisera nagot med resten av ganget ocksa :) Ta hand om dig puss och kram

2010-04-14 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0