Jobb

äntligen någolunda frisk så jag kan jobba. febern är borta och endast snoret är kvar i min dumma näsan! Sitter nere hos Sahra på Maries plats idag för de bygger om här så min plats flyttades imorse men datorn är ej ikopplad.. men den här platsen passar mig fint för tillfället :)

igår kom Malin till mig efter lunch för att underhålla mig på min sjuka dag. Hon hade med sig vindruvor och jordgubbar som vi satt och mumsade på. underbart sällskap som gjorde mig frisk nästan direkt :) ihih
vi bestämde även att vi ska bo ihop när våra karlar ska ut och resa. kommer bli mysigt de. massa spa-kvällar och annat mys. toppen de :)

Nu är de dags för lunch.
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Tur att det är du som sitter på min plats ibland och vaktar den lite åt mig tycker jag.

Och tack för igår! Det var såååå roligt. Har fortfarande ont i alla skrattmuskler :)

2010-04-30 @ 08:32:54
URL: http://pima.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0