dålig uppdatering igen


Helgen var super! Bowling och mys på fredagen, lördagen hade jag och malin en liten födelsedagsfest med massa underbara tjejer! guud va ni är underbara. kan inte tacka nog för alla fina presenter jag fick :)

i söndags var de dags för kalas med mamma, pappa, bror, linda, farmor, jonte, mickes pappa och anna. mycket lyckat :) de blev massa mass fika (för mycket) och mycket fina presenter :)
Efter kalaset blev de promenad med lilla nicole!

Igår var de dags för första arbetsdagen efter semestern, helt ok! Blev att gå på övertiden direkt då vi ligger mycket efter. så jobbade till 4 sen hem snabbt och fixa matlådor, skynda till gymmet för ett core/styrke-pass. Sen cyklade jag ditrekt hem till fjällman där johanna och sandra var så fixade vi gooooda varma mackor och kollade på en film :) (filmen kunde  varit bättre, men trevligt sällskap)

idag har varit en mycket långdag. Började klockan 6, slutade halv 5 då jag och emelie åkte direkt till gymmet för spinning och gymstick. så var inte hemma förrens halv 8. Var tvungen förbi mamma innan jag cyklade hem och då började de givetvis ööööösregna. men lite kasslergryta fick jag med mig hem av min underbara mor :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och inte röra mig förrens de är dags att förflytta sig till sängen :)


PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0