funderingar


att vara vuxen är inte alltid lätt. många beslut som måste fattas på egen hand. Varje dag känner man ångest över att inte veta vart framtiden tar en, och dagarna bara går. vet inte ens vad jag vill göra med mitt liv!?
är så jävla avundsjuk på de som kommit på vad de vill bli och redan börjat pluggat, de är ju kanon! skulle inte vara helt fel att vara i den sitsen just nu. men jag har absolut ingen aning vad jag vill bli, och då känns de väldigt onödigt att börja plugga bara för att.

Nee, nu ska jag jobba och försöka spara så mycket pengar som möjligt så jag kan göra nått roligt i början av nästa år. micke kommer ju ändå vara borta i 4 månader (låååååånga månader) då när de åker på sin resa. så då ska jag också unna mig något kul hade jag tänkt. kanske en resa eller två? de vore nått de!

livet är inte de lättaste ibland.. men de gäller väl att ta dagen som den kommer antar jag. men vad är de man egentligen väntar på? tycker dagarna mest ser likadana ut nuförtiden. men de för väl säkert något gott med sig, tror jag. Jobbigt när man vill olika saker, man ser olika på livet helt enkelt. Men de är bara att vänta och se vad som händer, vart livet tar mig.


är iallafall världen lyckligaste som har en sån underbar familj och vänner som jag har. den turen har faktiskt inte alla här i livet. Ni är guld värda! ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det är inte lätt när man inte riktigt vet. Ibland kanske man bara ska försöka släppa alla tankar ett tag och njuta där man är i livet för tillfället och samla lite kraft tills man har energi nog att börja fundera igen :)

2010-08-22 @ 09:24:23
URL: http://pima.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0