puuuh


igår jobbades de mellan 6-16.30 och då var de bara att svira om till träningenkläderna och cykla direkt ner till galaxen för massa träning. Först 1,5 timmas spinning med fjällman, sen mötte jag upp nicole för burn and form :) jooobbigt kan ja lova. träningsvärken finns där idag! Kom inte hem förrens strax före åtta, helt slut. Men när jag kliver in genom dörren är de massa tända ljus i vardagsrummet och micke står o lagar mat åt mig i köket. är de inte de kärlek så säg!? :)
Sen myste vi framför en film hela kvällen.

idag blir de långdag på jobbet, 6-18. Sen lutar de åt tacomys hemma :) kan behöva en lugnkväll känner jag!

Nej, nu är de dags att bege sig till jobbet :)


PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0