vardagsmys


igår jobbade jag över lite igen.. de börjar bli ett par timmar nu, nice nice! Efter jobbet tog jag mig ut på en lång löprunda o fyfasiken vad de började regna. men de gick framåt ändå :)
vid 7 blev jag hämtad av sandra och vi (jag, sandra, fjällman och johanna) åkte ut till nicole. så fint så fint bodde de!
även linde kom och vi gjorde varma mackor och sen blev de mys till fångarna på fortet. underbar tisdag!

imorse skulle jag ut på en springtur men de verkligen öööste ner regn så den fick ställas in. fick upp micke så vi hann börja 6 även imorse, sen jobbades de till fyra o då var de bara hem och byta om för att dra o träna!
hjorting körde hårt med oss idag, gilla gilla! Nu är jag på g. sommarspåren ska bort! :)

Nu har vi kollat på fångarna på fortet och time out. blir nog att fortsätta tv-tittandet i sängen, hih!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0