Bortskämd!

det har jag varit idag, minst sagt!

Började dagen med hockey. älsklingen och jag passade på att mysa lite imorse med frukost på sängen samtidigt som vi hejade på sverige.. men sen var de dags för jobb mitt iallt så de var bara att ge sig ut i kylan.
Jobbade till sex idag men hade turen att få sluta halv så jag skulle hinna till träningen. Gullemelie var så snäll och hämtade mig och sen skjutsade hem mig efter träningen. tusen tack!

När jag kom hem hade baby fixat kvällsis, underbart! Så nu har vi avnjutit lite mat och kollar nu på curling på tv. kvällen kommer antagligen fortsätta i soffan och bara ta de lugnt :)
Imorgon är de dags för mer jobb och mer träning. lovely!



PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0