En funderardag.


Vad ska de bli av mig egentligen? Jag är snart 22 år och vet fortfarande inte vad jag vill bli. Har väl inte direkt drömjobbet nu men jag trivs, kanske inte just med det jag gör men med alla underbara kollegor. Men just nu pågår det varsel på jobbet så det är bara att vänta på att få gå hem, tyvärr.

det är inte lätt att vara vuxen alla gånger. Måste klura på vad de egentligen är som jag vill göra i framtiden, men de kan ta tid.

Kom precis hem från jobbet, så nu bär de snart av tlll gymmet för ett spinningpass. Ska bli skönt att få röra lite på sig. Imorgon hade jag tänkt testa morgonspinningen innan jobbet, kan sitta fint tidigt på morgonen de :)











PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0