Grillkväll


ikväll var vi hembjudna till Mickes mamma och anders.. där bjöds de på mångder med grillat! Både lax och kött fanns och även klyftpotatis. smarrigt :) Efter de blev de jordgubbar, ännu goooooare!


Slutade 12 idag, de tycker jag att jag var värd. Precis innan jag skulle gå kom Lotta och lilla Robin, 1 måndad, för att hälsa på.. så jag han kramas och gulla lite innan jag gick hem. La mig direkt i stolen för att försöka få lite färg.. sen blev de handling och lite annat göra.


Har nyss varit ute med malin och plockat blommor till imorgon, Längtar som en tok! De kommer bli så kul imorgon, hoppas bara vädret håller i sig :) de mesta är fixat och inhandlat så de blir mest fix här hemma imorgon med dukning och annat skoj :)


PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0