Helgen


Haft en underbar helg i goda vänners sällskap!

Började med studentfirande i fredags. fick sluta tidiare från jobbet så vi skulle hinna hem och göra oss iordning innan vi skulle hem till mickes kusin. Där bjöds de på god mat, dryck och en hel del skratt :) Runt halv 7 skjutsade anna iväg oss, mig till fjällman och micke till sepand. Satt o drack och pratade, sen kom erica, pillan och petra och joinade.

Spöregnade naturligtvis när vi skulle gå ner till statt. var 3 stycken som delade på ett paraply så man blev ganska så blöt. haha! dock inge vidare på statt så blev inte så långvariga.


igår vaknade jag tidigt, cyklade iväg till malins butik där också emma var. Satt och pratade en stund innan jag cyklade ner till stan för att fixa present åt eliasson. Hann även in på intersport och bytte lite ord med sara. Sen var de bara hem och fixa lunch, sen börjades de göra sig iordning för ännu en kväll.
Så kul att nästan alla tjejer var med hemma hos emma :) Statt var mycket roligare igår också! lyckat.
Malin, jag och johanna knallade iväg till statoil sen hem till malin där nästan alla somnade, så vid 4 gav vi upp och knallade hemåt.. då var sängen min bästa vän kan jag ju säga!
tack för en underbar helg :)


Nu har vi precis varit hos mamma o pappa som kom hem från turkiet imorse. sneglar lite på grey´s medan min fina ligger bredvid och sover.. han börjar nog bli förgammal för 2dagars ;)


PUSS ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0