Lördag - Söndag


igår blev de lite plock och solning här hemma. Sen tog jag hojen och gled ner till malin där älskade petra hämtade upp oss! åh, de var så lägensen vi såg! vi åkte ut till skärgårn och pärlan för lite fika och massa tjejprat :)
Kvällen blev lugn här hemma med först fotboll sen the Ring.


Imorse vaknade jag tidigt och begav mig ut. när jag kom hem blev de frukost sen vaknade även älsklingen till liv och vi tog oss en varsin solstol och satt ute tills danne kom och hämtade honom och samtidigt släppte av malin här :) vi har solat, solat och solat. Johanna kom efter en stund också, och hade med sig supergoda jordgubbar. Lite senare kom även emelie förbi som inatt fått ett litet systerbarn, jäättesöt!
Sen åkte malin och emelie iväg och kvar blev jag och johanna. vid 3 gav vi upp och begav oss in och till vår förvåning såg vi att vi var ganska så röda! haha. två små kräftor.
Nu har hon ganska nyss åkt så jag tänkte hoppa in i duschen och sen fixa matlådor :)



PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0