Midsommar


Midsommar blev precis så bra som jag hade hoppats på :) underbart folk och fint väder, vad mer kan man begära?

Mellan 3 och 4 på eftermiddagen gled folket in och grillen höll då på att tändas. Killarna fick stå för grillningen och vi tjejer fixade med det övriga. O de var så mysigt!
Efter maten blev de kubb-turnering.. vi delade upp oss i 4 lag och de två vinnande lagen möttes i en final. De var jag och haren mot micke, carolina och eliasson.. tyvärr snappade vi inte åt oss segern men de blev iallafall en andra plats :)



Efter ett tag flyttade vi oss inåt och killarna itog soffan nere hos örjan där de visades tv medan vi tjejer satt här uppe och pratade.. sen åts de glass och jordgubbar!
Lite senare dog vi ut och spelade kubb igen, men den här gången var de tjejerna mot killarna! Och gissa vilka som vann? - Tjejerna såklart! :)
Sen blev vi sugna på brännboll runt 12 tiden så vi drog tvärs över gatan till en gräsplätt där de spelades i mörkret.. inte så lätt att se den där lilla bollen direkt! Men kul var de :)


Sen gick vi tillbaka hit där de börjades spela ölspelet.. med de kom en o annan spya! haha. Sen började endel dra sig hemåt och kvar var asmir, haren och johanna. De spelades vidare men vid halv 5 gav asmir upp och då hade haren däckat i soffan så han och johanna sov kvar :) Själv kom jag inte isäng förrent strax efter halv 4 då jag hade städat klart de mesta!




En superlyckad midsommar med andra ord! tack alla goa för att ni gjorde den till den bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0