Halv åtta hos mig


Har myst ner mig i soffan för att kolla på halv åtta hos mig, ett program som inte får missas enligt mig (micke har en annan syn på de) han är ville helt inte se de så han gick ner och spelade tvspel istället :)


Tog mig en skön promenad ner till gymmet förut. Hade tråkigt hemma så gick ner en timma innan spinningen började så fick mig ett pass innan också, och sen körde jag en stund efter spinningen också. så nu är jag nöjd! duktig duktig! Hann bara träffa fjällman en snabbis då hon kom precis när jag skulle gå, men kommer träffa henne destomer på lördag då hon kommer hit, + en massa andra godingar!


Jag är så otroligt glad att jag klarade mig från uppsägningen på jobbet. skulle aldrig klara mig utan alla mina underbara kollegor.. de förgyller ens dag (även du gör de älskling, såklart) och lyckas alltid få en på bra humör. de kallar jag lyx, vardagslyx vaaarje dag! De tackar vi för :)

Nej, bäst jag stänger igen datorn annars kommer jag fastna här. hihi.

 

 

PUSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0