Spring för livet gottegris


Oj, nu var de ett tag sen igen.
Har inte hänt så mycket sen sist. Förra veckan blev de tjejmys, massa kalas och en del träning.

Idag efter jobbet tog jag och malin oss en promenad i de fina vädret och pratade en massa. underbart med promenader i ett soligt väder :)
Sen åkte jag och micke med örjan till colorama där han skulle kolla färger och golv till filmrummet han ska göra nere i källaren. Kommer nog blir jättefint och mysigt när allt är klart.
är också lite sugen på att måla om, fast i köket då :)
Skulle iväg och handla lite mat men eftersom maxi inte är i bruk fick de bli dumma dumma coop. jag gillar inte coop, har aldrig gjort och kommer förmodligen aldrig heller göra de. Vill att maxi ska öppna igen!

ikväll ska de firas lite smått här hemma. Det pågår ett varsel på jobbet. Från börjat var de 22 stycken som skulle få gå, men de slutade med 19 stycken. och jag hade turen att vara nummer 21, så jag fick inte sparken! åh jag är så glad så ni anar inte. Har kännt mig lite deppig inför de här nu sen vi fick reda på att de skulle bli ett varsel, men nu känns allt så mycket lättare. Så de blir bli en graven ikväll ;)



PUSS!


Kommentarer
Postat av: Marie

Det är fler än du som är väldigt glada för att du blir kvar :) Wohooo!

/Marie

2010-03-05 @ 20:16:14
URL: http://pima.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0