Mys


igår stod det mys på schemat med några av mina flickor. Hade fixat iordning lite dipp, grönsaker och popcorn, och de försvan fortare än fortast. haha! :) Blev massa mys i soffan under filtar, tv och massa prat. tack för att ni finns!


Biljetterna till GBG i juli är nu bokade också. längtar som en tok. men mest efter min lilla petra. de ska bli såå kul att få träffas en hel helg :) De kommer bli grymt! & att alla tjejer ska med gör de ju inte sämre.


idag är vi lediga. så vi passade på att ha en slappdag :) skönt! Var ute och gick en sväng imorse eftersom jag alltif lyckas vakna så himla tidigt.. dumt att solen inte ville titta fram på den lediga dagen, men men. Nu blir det mys i soffan med min man, kanske en film!? :)


PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0