Ny vecka


Helgen bjöd på festligheter hos emma med henne och sara. mycket trevligt :) Efter massa dryck, gott tilltugg och prat gled vi ner till öltältet där de var massa folk. Längesen man var ute nu så de var suuuper! :) Dock lyckades jag tappa bort båda två, som vanligt :P

Gårdagen spenderades i solen, och de syns. är röd i fejan som en kräfta! men dock är de inte lika farligt idag som de var igår :) Runt 2 tiden cyklade vi bort till mickes mamma där de bjöds på fika och kubb i solen. underbart!
Mamma jobbade igår så vi ska fira henne på morsdag idag istället. De blir grillning där ikväll, så jag hoppas de här underbara vädret håller i sig. trist att jag ska jobba till 6 idag dock.

Nu ska jag fixa de sista innan de är dags för jobb :)

PUSS ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0