Valborg


i går fick jag sluta tidigare på jobbet. Jobbade på som fan så jag skulle hinna klart med allt till halv 2 för då kom malin och sara upp till jobbet och hämtade mig så bar de av till skavsta flygplats. Sara skulle flyga till London så vi skjutsade dit henne så hon skulle slippa ta bussen :) på dit vägen blev de lite felkörning men de löste sig tillslut efter lite panit att tiden inte skulle räcka till men vi kom dit lagomt i tid.
Sen var de bara för mig och malin att styra bilen hemåt igen. Stannade på sibylla påvägen hem och käkade (tack sara som betalade, hiih)

Man blir lite seg i kroppen efter att ta suttit i en bil i över 5 timmar så när vi kom hem runt halv 8-8 så blev de soffan resten av kvällen, de var skönt!
Hade ingen större lust att "fira" valborg, om man nu gör de länge. så de blev lite tv och film med älsklingen.


i torsdags var vi med jobbet på The Pub, och fy så jag skrattade!  Har saknat marie som en tok så de var skönt att få träffa henne igen, och de andra mamma-lediga damerna! Vi två beställde in kyckling, men de var då ingen vanlig kyckling vi fick. Den var inlindad i bacon (don´t like) och såsen smakade korvstroganoff.. och i kycklingen fanns en lite suprise, så när marie skulle skära i sin kyckling började de komma ut en vit sörja som såg ut som nått helt annat än ost. hahah! de blev en hel del skratt med andra ord :)


idag
ska vi hjälpa bror och linda att fytta sen ska malin göra slingor på mig. Ikväll blir de nog lugnt hemma hos malin och danne :) mys!

 

 

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0