Farsdag ♥

Hej har gått i myshetens tecken. mycket mys med min älskling, träning och annat underbart sällskap! ♥

igår umgicks jag med min underbara far. mamma jobbade dag och pappa var själv så jag passade på att låna honom ett tag. han skulle till ishallen och kolla på curling så jag följde med, sen tog vi en sväng förbi hos marcus och linda innan jag blev hemsjutsad.. fick hjälpt med att hugga lite ved också.
På kvällen blev de film och massa nya avsnitt av orh! må den serien aldrig ta slut, gilla gilla gilla!

idag har de städats, bärt ved och myst hemma hos mamma och pappa. Blev bjudna på mat, massa skratt och härligt sällskap. mycket bra slut på denna vecka ♥


PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Eirikkamilla

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-08-23 @ 08:53:12
URL: http://eirikkamilla.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0