Helgen

vilken toppenhelg.

är de idag man ställer tillbaka klockan? blev lite chockad när klockan på tlfen visade 07.15 när jag gick upp men alla andra var 08.15. trodde de var inatt man ställde om? ;P

i fredags styrde vi bilen mot kd direkt efter jobbet för att inhandla massa grejer till de nyrenoverade rummet vilket resulterade i att jag knappt fick plats med hem, haha! men massa fina grejer blev de :)
Sen blev de mys till idol, dumt dock att daniel åkte ut, fy!

igår blev de en tidig promenad med nicole, de blev den vanliga rundan längst marieberg vid vattnet.. det ät så himla fint där. Fixade system , hem o åt sen traskade jag iväg till mali och satt  tjata med henne ett tag. Min fina vän, tänk att de redan är typ 8 år sen vi var på bygget!? sjuuukt!

Vi 5 gick bilen ner till the pub med micke, jeppe, markus, mickes pappa och anna, där vi blev bjuda på mat av underbara svärfar! sen vidare till bowlingen för kasst spel från min sidan, 51 på första serien, jag skyller på klotet ;)
fick sen skjuts upp till linde där johanna, camilla o linde befann sen.. kväällen avslutades på mastis som faktiskt var kul igår :P





PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0