Rödöga


Igår när jag vaknade var mitt öga rött, cpsvullet och bara rann men de stoppade mig inte från att gå till jobbet.. men när jag vaknade imorse var de sjukt! de var mycket värre o ville inte riktigt vara öppet, så jag fick mot min vilja stanna hemma från jobbet, booring! Men jag lydde min sambos råd som så snällt sa att folk skulle bli rädda för mig om jag gick till jobbet för jag såg läskig ut!

så jag har legat inne heladagen och de finns inget värre. Jag är så rastlös! när ögat blir bättre är de dags att börja gymma igen och nu när jag suttit hemma en heldag har jag hunnit med att googla på både de ena o de andra så nu kör vi, jag laddar!


Pusss ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Ögonproblem suger!!! Med lite tur så kan jag börja jobba igen på måndag :)

2010-10-21 @ 15:34:44
URL: http://pima.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0