u n d e r b a r t


igår åkte jag och min kära mamma till ullared. En heldag tillsammas är aldrig fel. Shoppade och skrattade en heldel :) Dock fick vi inte sitta bredvid varandra på bussen då de var så mycket folk med.. fick sitta bredvid/under en kvinna som var ganska så stor, de blev alltså en trååångresa! haha!

idag åkte jag ner till gymmet direkt vid halv 4 och hann med både en löptur och styrka innan spinningen började vid 5. Efteråt gick jag till maxi för att handla det vi behövde till middagen. Vi bjöd nänmligen upp svärfar och jeppe på middag. Gjorde även efterrätten både micke och jeppe blviti mycket förtjusta i :) alltid kul att bli lite fler till middagen!
Nu sitter vi själva här med våran två små underbara och kollar på Robinson.

Imorgon är de fredag och vi tänkte åka till karlstad och inhandla de vi behöver till nya rummet! ååh, de kommer bli så bra därinne :)


PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0