dan före dan

Läkarbesöket gick bra. De kändes och klämdes och sen tog jag prover, så efter mer än en timma på mottagningen kom jag därifrån (de kunde ha tagit 20 min om de inte varit klantiga). Mötte upp mamma på stan för lite julklappsletande vilket gick sådär. Kom hem med en tunika och strumpbyxor till mig själv :)
Blev även en lunch på stan innan jag åkte hem för att sedan gå på möte på banken klockan 3.

Igår lunchade jag med underbara vänner (forna arbestvänner) på orion. Vi hade mycket att ta ikapp, så massa skratt blev de, som alltid med de :)
Mamma och pappa hämtade upp mig på stan för att styra bilen mot karlstad där de skulle kolla julklappar, men även där kom jag hem med grejer till mig själv. illa de här!
Men nu är alla julklappar klara, nästan! Har de svåraste kvar, till micke. Den kräsna lilla pojken som även fick allt han önskade sig när han fyllde år på lucia. de blir svårt de här, men lite ideér har jag allt :)

Kvällen avslutades hos mamma och pappa med god mat, ernst på tv och mys i soffan! ♥

idag slängde jag med micke ner på stan tidigt så vi fixade allt de sista, så nu är vi finito! Hittade även idag lite till mig själv. Oj, jag har visst varit snäll iår! haha! :)
ikväll när micke kommit hem ska vi klä granen, äta gott och slå in de sista klapparna. Och då är ju julmusik ett måste!

PUSS ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0