Hej mitt vinterland


igårkväll när vi la oss var det ett litet litet tunt snötäcke på marken, men imorse när jag klev upp var de alldeles VITT ute! Precis vad jag önskat. De kanske bir en vit jul iallafall :)

Det har varit en mysig helg i vårt hus. Fredagen blev de massa fix här hemma, sen på kvällen blev de middag och film med min fina. Fick bli den nya twilight filmen, men måste säga att jag blev aningens besviken faktiskt, tyvärr!

Lördagen blev de kalas för micke hemma hos hans mamma med glögg och godsaker. På kvällen hade micke lite grabbkväll med utgång, så jag myste med fjällis och johanna heela kvällen. Först handlades de, lagades tacogratäng, sen blev de 2 filmen och vi avslutade med massa you tube-klipp! ♥

I går var de som alla vet fjärde advent och sista ljuset skulle tändas. Vi ställde till med kalas för micke här hemma, denna gång för farmor, jonte, mamma, pappa, örjan och jeppe. De blev skinkmackor, julmust och sedan kaffe och lussebullar (och lite annat såklart)

Tack alla för en mysig helg. Och nu är de vara 6 dagar kvar till julafton, underbart!




PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0