huh, vilken lördag


Gårdagen slutade inte ritkigt som jag trodde. Efter ett hårt skivstångspass på galaxen knallade jag på stan en sväng med mamma för att sen följa med dit och äta.
När jag kom hem mådde jag både illa (hade gjort sen morgonen) och hade ont i magen.. Försökte sova en stund för att se om de skulle försvinna, men icke! De blev bara värre! Så efter en sisådär 15 spyisar låg jag däckad på golvet i hallen med täcke, filt och frös nått så fruktanvärt så de var rikrigt skönt när micke tillslut kom hem vid 10.

Idag mår jag bättre, tack och lov! Mådde illa och hade feber imorse men nu börjar de släppa.. har dock inte kunnat äta nått än så hoppas jag kan få i mig nått till kvällen.

Micke är iväg och spelar badminton idag med, så jag är själv hemma. Har rensat ut lite kläder, lakan och dyligt så nu är de prydligt i hyllorna. Har även slagit in lite paket till micke som han ska få på tisdag när han fyller år :)



PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0