Ledig!?

Ja, vad ska man kalla de egentligen. Jag är ju inte riktigt ledig, men jag vill heller inte säga arbetslös. Mellan två jobb kanske? eller mellan jobb och skola? för jag väntar ju besked från skolan :) Dock har jag ånges redan nu, även fast jag inte ens vet om jag kommer in. Men om jag kommer in, vad gör jag då? Jag är inte ens säker på att jag är reda för att plugga! Men nog om de, de får vi ta då :)

Idag ska jag pyssla lite hemma tänkte ja. Var på IKEA i lördag och strosade runt, hittade endel nytt som ska upp. b.la nya gardiner till vardagsrummet. Skippar de klassiska julgardinerna i de rummet iår tänkte jag och kör lite mer neutralt, så de ska upp idag!

Vi hade även jeppe här igår på lunch. Han hjäpte oss installera de trådlösabredbandet (sega, jag vet) som vi köpt! Så nu väntar vi bara på en grej micke beställt som ska göra de trådlösa bättre så vi slipper sladden ner till jeppe :)

Nu hoppas jag att micke vaknar till liv snart så vi kan kolla på Sunes jul, nostalgi!

PUSS ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0