Så de kan bli


Min och johannas roadtrip  i torsdag var super! Första stoppet var på Lager 157 i örebro där vi inte hittade nå värst mycket så vi åkte vidare mot Chili och ikea, och där fyndades de en heldel julklappar och även lite inredning till mig själv.

Vi avslutade dagen på Marieberg där vi spenderade mestadels av timmarna. Vi var nog inne i samma butik 3 ggr, för båda hade beslutsångest, men även därifrån kom vi hem med lite shoppingkassar :)

De brukar alltid bli lite galet när vi ger oss iväg i en bil tillsammans, och även så denna gång. Skrattade så jag grät flera ggr i bilen, herregud!
Men hemvägen var värst. vi åkte från Marieberg strax efter halv 7, efter en halvtimmas resa ser johanna donken, och de stämmer ju inte riktigt, för mellan örebro och karlskoga finns de inge donken. Då kommer stora skylten fram med ARBOGA! Då har vi åkte åt helt fel håll, så de var bara att vända om! haha! Så vi var inte hemma förrens innan 9. Men som johanna sa, lite mer kvalitetstid skadar aldrig ;)

Tack för en härlig dag min fina vän! :) ♥

 

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0