ÄNTLIGEN


idag på jobbet smsade jag med johanna som kom hem från 1 månads semester i thai om att vi skulle ses ikväll, för jag kunde inte vänta en dag till innan jag fick krama henne! så vi bestämde att jag skulle komma direkt efter träningen vid 7.. hade en depp-förmiddag då jag saknade min älskling så sjukt mycket!

men.. efter 2 rasten på jobbet då jag skulle börja jobba igen kom hon smygandes bakom mig där jag satt och jag blev så glad så jag skrek! o vi kramades, och kramades och grät och grät! jag blev glad i hela kroppen!
En underbar vän som alltid får mig att bli glad :) tack tack tack! ♥

Jobbade till 4 sen blev de stress stress ner till träningen som skulle börja 5, men då hade de strukit mig från spinningen så de fick bli egen kondition i en timma innan zumban började.
Sen kom Johanna och hämtade mig och nickan, åkte hem till nickan och satt o tjata massa! och hon berättade naturligtvis massa från deras resa :)


PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0