Dagen D


iallafall för min älskling som idag påbörjade en 4 månaders lång resa med Jonas och Danne.

igårkväll styrde vi (jag, micke, jonas, malin och danne) bilen till Malins mamma i sigtuna där vi skulle stanna till ett par timmar innan de var dags att bege sig till arlanda vid 4 inatt för att släppa av grabbarna. Följde med in på arlanda en stund och pussade och kramades sen hejdå då vi åkte tillbaka till malins mamma för att vila lite innan vi skulle åka hemåt. Stannade till i västerås för lite mat och dyligt.

Saknaden är redan stor, de är så tomt här hemma. Tur att jag har mina tjejer, astrid och greta här som gör mig sällskap! :)
JAG ÄLSKAR DIG ♥

 micke på nyår efter att ha spöat oss alla i pingisturneringen på Wii!

PUSS ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0