Helgen


Helgen började helt underbart. Efter jobbet var de raka vägen ner till gymmet för ett spinningpass innan de var helg på riktigt. Mötte sen upp Nickan och johanna på coop där vi inhandlade allt till kvällens mys. De blev varma mackor, och efter de massa gottit! en underbar fredag helt enkelt.

Lördagen blev lugn. Först ett energi-pass med Carina, sen bjöd goa pappa på lunch på orion :) Mådde lite småkasst i kistan på eftermiddagen så var hemma och tog de lugnt innan jag på kvällen åkte hem till mor och far en svänga.

Dagen idag har varit lugn. skitväder ute. Laddade ner första säsongen av Solsidan som jag legat och kollat på, sen drog jag mig iväg för lite träning. De är glashalt utanför här så naturligtvis så slet jag mig, klantigt!


Jag saknar min älskling också, väldigt mycket! Bara 2 veckor kvar tills jag kommer till dig nuu! ♥



Söta lilla Greta ligger och sover i soffan bredvid mig :)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0