Nytt år, nya möjligheter

Säger man inte så varje år? men inte alltid är de nått som förändras för de :)

iår kommer de bli lite speciellt eftersom nästa helg vid den här tidpunkten är min bättre halva påväg ifrån mig i 4 månader, 4 måååndader!? de känns lite konstigt, men jag är så glad för hans skull och jag hoppas verkligen de blir en resa för livet :) (vilket jag inte ens tvivlar på)
men de blir tomt, mycket tomt!

kvällen igår spenderades i underbart sällskap! Först lagades de mat hos oss merd jeppe och mickes pappa, sen blev de massa Wii-spelande och firning vid 12-slaget. Precis så som vi ville :)

Första dagen på de nya året har spenderats med goda vänner. Blev hembjudna till Nickan och Emil på middag och massa spel! mys mys mys!  ♥

 

Nu ska vi titta på ett avsnitt av LOST innan vi stänger våra små ögon!

 

PUSS ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0