TAGGAD


Nya schemat för träningen började idag, och de började bra! goooood! De vatr skitkul, kondismix med styrka, man får alltså allt!
minutrarna gick riktigt fort och helt plötsligt var de slut. Fick skjuts av nickan idag, de tackar jag verkligen för för vädret är ju inte på top direkt!

Igår blev jag bjuden på stek hos mor och far. smakade även på brysselkol, som icke ser så gött ut, men eftersom jag var/är apförkyld smakade de inte ett jota, så de slank allt ner några. Lite bättre från förkylningen är jag allt, men fan så tråkigt de är. natten till lördag och söndag hostade jag som bara den, fytusan!


ikväll blir de lugnt. nu är de säsongstart av halv åtta så de blir de och till de lite mumsgröt!



PUSS ♥


Saknar dig älskling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0