Lycka


Lycka är att ha nära och kära som man vet alltid finns där ner en, närsom hursom. de är underbart! Jag är så tacksam över allt fina vänner jag har, nya som gamla, och jag vill att ni ska veta att ni betyder mer för mig än nu anar! ♥

Och min micke, min fina fina micke. galet hur mycket man kan sakna en människa! Men jag är så glad att han gör de han vill och mår bra av de :) men jag saknar han och de ska bli så underbart när han kommer hem till mig igen ♥


måndagen har gått fort även denna vecka. Efter jobbet knallade jag och johanna ut på en powerwalk, vi hann nog prata om allt från himmel och jord :) Därefter kom jeppe hit på varma mackor och LOST! mysmåndag med andra ord.

Nu väntar jag in BB, och just nu är de "en unge i minuten", underbart program!


PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0