Härligt

äntligen fredag! Den här veckan har gått galet fort men jag har fått mycket gjort :)

Fika hos marcus och linda i måndags med prästen som ska döpa agnes. Jag och emma ska vara faddrar och fick en "vers" som vi ska läsa upp, kommer bli mycket bra imorgon tippar jag på!

Tisdagen bjöd på myskväll hos lotta med massa goa tjejer, onsdag likaså fast då hemma hos sanna som vi firade lite i förskott då hon fyller år imorgon. Hon bjöd på godmat och härligt sällskap, perfekt lill-lördag! Gårdagen blev de handling inför helgen, promenad med johanna och mys i soffan.

Har även hunnit med att hälsa på farmor alla dagar den här veckan, och ska även dit efter jobbet idag. Ska även ta mig en sväng på stan är de tänkt!

Nu känner jag mig laddad att jobba sista dagen innan helg, hoppas de går fort idag, och framförallt bra!



PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0